Huisregels

Annuleren

 

U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak telefonisch annuleren of verzetten. Indien u een afspraak op maandag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.

 

Bij een No Show wordt de geplande behandeling volledig gefactureerd, u ontvangt deze factuur per post. Indien u later annuleert of de afspraak vergeet zal de eerste keer 50% van de behandelkosten in rekening gebracht worden. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.

 

Dit omwille van wederzijds respect. Ongeacht de reden! De gereserveerde plaats kunnen we niet meer invullen. Vaak moeten we klanten teleurstellen vanwege een volle agenda. Het is dan heel jammer als we dat plaatsje eigenlijk aan iemand anders hadden kunnen geven.

 

Bereikbaarheid

 

Schoonheidssalon Ceren Guzel Beauty bevindt zich op Winkelcentrum Leyweg. Parkeren buiten of garage is mogelijk. Let op! Betaald parkeren sinds 1 februari 2021. Openbaarvervoer makkelijk bereikbaar

 

Betalingen

 

Bij ons kan je betalen met contant geld of de Bankcontact-applicatie op je smartphone. ( betaalverzoek )

 

Hygiene

 

Hygiëne staat in het salon hoog aangeschreven. Ik verwacht van mijn cliënten dat zij hier eveneens zorg voor dragen. Gebruikte instrumenten worden na elke behandeling gereinigd en gedesinfecteerd.

 

Afspraken

 

Om onze klanten volledig tot rust te brengen worden er tijdens de behandelingen geen telefonische oproepen aangenomen. Laat je naam en telefoonnummer achter op de whatsapp en dan bel ik u zo snel mogelijk terug. ( 0619009018) Boek snel en eenvoudig op treatwell of via onze eigen site www.cerenguzelbeauty.nl

 

Timing

 

Gelieve op tijd op uw afspraak te komen. Als u te laat zal zijn, gelieve dan telefonisch te verwittigen. 10 min. Voor u afspraak aanwezig te zijn.

 

Cadeaubonnen

 

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

 

Algemeen

 

  • De salon is 100% rookvrij.
  • Ik geef geen behandelingen bij:
    • Koorts/Koortslip
    • Griep of hevige verkoudheid
    • Besmettelijke huidziekten
  • Hygiene is in mijn salon belangrijk; ik verzoek u daarom om geen huisdieren mee te brengen.
  • Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger.
  • De schoonheidssalon van Ceren Guzel behoudt het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiene te wensen overlaat. Bij ontharing van intieme zones vraag ik u om opgefrist naar de salon te komen.
  • Indien u langs wilt komen voor een cadeaubon, product, huidanalyse of algemene informatie verzoek ik u vriendelijk om van tevoren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen. Dit omdat ik meestal bezig ben met een behandeling en mijn cliënten alle aandacht wil geven. Wanneer u spontaan aanbelt, kan ik u helaas niet altijd deze aandacht geven.

 

Allergie

 

In geval van een (onverhoopte) allergische reactie van producten van Ceren Guzel Beauty dient u contact op te nemen zodat ik uw huid aan een analyse/onderzoek kan onderwerpen om de allergie te zien/ constateren.

Indien er sprake is van een reactie welke product- gerelateerd zou kunnen zijn, dient u een klachten-c.q. allergieformulier in te vullen en te ondertekenen. Zonder dit formulier kan ik uw product niet terugsturen naar de leverancier.

 

Producten retourneren

 

Retourneren of ruilen van bij Ceren Guzel Beauty aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop met overlegging van de aankoop bon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt zijn. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

 

Klachten of ontevreden?

 

Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.